יום ראשון, 31 במאי 2015

אבישי רוזן - הייתי בורח

הזמר והיוצר אבישי רוזן [16] ממשיך לסלול את דרכו כאמן יוצר, אשר חתום על כל שירי האלבום החדש, אותו הפיק מוסיקלית רמי קליינשטיין.
"הייתי בורח" – הינו הסינגל השני מתוך האלבום החדש, בו חוזר רוזן לשתף פעולה עם המעבד והמפיק המוסיקלי אבי טל. החיבור בין השניים, כבר ניפק בעבר לא-מעט להיטים שזכו להצלחה ענקית. מה שמבטיח לנו, להיט קיץ קצבי אנרגטי ותוסס, שיגרום לכם לזמזמם אותו מהרגע הראשון.
הורדה דרך f2h

הרב ירמי' דמן - סימן טוב

לקראת שמחת בית בעלזא שתתקיים אי״ה בט״ו סיון, יוצא בעל המנגן החסידי המפורסם, הרב ירמי' דמן, באלבום חדש "לדור ודור – ארבעים שנות ניגוני חסידי בעלזא".
קבלו את 'סימן טוב' מתוך האלבום.
הורדה דרך f2h

זאנוויל ויינברגר ומקהלת מלכות - רחמנא

רגע לפני הופעת האלבום החדש של חסידי בעלזא 'חביבין': הלחן 'רחמנא' של ר' אליהו אייזנבך שראה אור לפני 20 שנה באלבום 'ישמח ישראל', זוכה לביצוע חדש על ידי הסולן זאנוויל ויינברגר, מקהלת 'מלכות' בניצוחו ועיבודו של פנחס ביכלר ועיבודו המוזיקאלי של יששכר (סוקי) ברי.
הורדה דרך f2h

חברים שרים - שמעון יצחק מיר בענקען זיך

לפני חודשיים וחצי נפטר בגיל 19, החתן שמעון יצחק אייזנבך ז"ל, תלמיד ישיבת בעלזא, לאחר מחלה קשה.
כעת חבריו שרים לו ביידיש, שיר געגועים מלא רגש.
הורדה דרך f2h

ניר וגיל קפטן - גם כי אלך

השבוע בתוכנית "שולחן שבת" בהגשת אלי שפירא ברדיו קול ברמה, יתארחו ניר קפטן – זמר מוסיקאי שדרן ברדיו קול ברמה ומגיש טלוויזיה בערוץ הידברות ואחיו גיל קפטן – זמר שחקן אווירת שבת מיוחדת וקסומה עם כל השירים האהובים. מקבלים את השבת עם התוכנית "שולחן שבת" ברדיו קול ברמה מיד אחרי תוכניתו של משה מונה רוזנבלום.
האזינו לביצוע מיוחד של האחים קפטן והגיטריסט כפיר גואטה לשיר "גם כי אלך" של הרב שלמה קרליבך.
הורדה דרך f2h

חיים קניג - טוב להודות

לאחר כמה שנים של עשייה בתחום המוזיקה , מוציא ממש בימים אלו הזמר הצעיר והמוכשר חיים קניג סינגל חדש וראשון מסוגו, מקפיץ ומרגש גם יחד, הסינגל נקרא בשם "טוב להודות".
הורדה דרך f2h

חיים שלמה מאייעס - על זאת

אחרי הצלחת הסינגל ״אדון עולם״, חיים שלמה מאייעס משחרר סינגל נוסף לרגל ולכבוד החתונה הגדולה בחסידות בעלזא, ״על זאת יתפלל כל חסיד אליך לעת מצוא, רק לשטף מים רבים אליו לא יגיעו״ (תהילים לב).
הלחן של ר׳ יעקב רוטבלט, ראש מקהלת ידידים העולמית, על העיבוד שרולי ברונכר, גיטרות אבי סינגולדה, ויחד עם ילדי הפלא יהודה שיף, אהרון רוטבלט. על קולות הרקע אחראי דויד טאוב.
הורדה דרך f2h

יום חמישי, 28 במאי 2015

עידן ואלעד עמדי - יה ריבון עלם

הניגון "יה ריבון עלם" זוכה ללחן חדש וביצוע מרגש של עידן עמדי יחד עם אחיו אלעד, מתוך האלבום החדש של עידן 'רמינו להיות'.
הורדה דרך f2h

אלעד שער - מחרוזת תימנית נוסטלגית

אלעד שער יוצא במחרוזת תימנית נוסטלגית בסגנון הופעה חיה בעיבודו והפקתו של המעבד יוני קיסר.
הורדה דרך f2h

נחת - אודה השם

ארבע שנים חלפו מאז החל הכוכב העולה נחת באלדינגר לשחרר סינגלים מפעם לפעם. כך במשך הזמן בנה לעצמו קהל אוהדים די נרחב, בעיקר מעבר לים.
בימים אלה הוא משיק בשעה טובה ומוצלחת את אלבום הבכורה 'בשכר זה' המכיל ארבעה-עשר רצועות במגוון סגנונות, עשרה מהם הלחין נחת בעצמו, השאר הולחנו בידי איצי וואלדנר ושלומי קאופמן. על הפקתו המוסיקלית של האלבום הופקד רולי אזרחי.
קבלו את 'אודה השם' מתוך האלבום.
הורדה דרך f2h

יום רביעי, 27 במאי 2015

חיים דבש - מתנות קטנות

חיים דבש – החל את דרכו עוד בשנות השמונים כשהיה מבצע את מיטב הקלאסיקות משנות השישים והשבעים על במות ברחבי הארץ והעולם. כשהיה בשיא, נסע לניו יורק לסבב הופעות והחליט להשתקע במקום, שם שהה 28 שנים עד לפני כשמונה שנים עת החליט לעלות חזרה לארץ ישראל.
עכשיו, חוזר דבש לתחביב האהוב עליו. לקראת הפקת אלבום אישי וייחודי שיקרא "רגעי קסם" בו ישיר חיים באנגלית ועברית, מוציא כבר את הסינגל השני מתוכו ומחדש את הלהיט מתנות קטנות וחיים משקיע את מיטב יכולותיו בביצוע השירה עם עיבוד חדש בקצב לטיני לקיץ שמח.
הורדה דרך f2h

מנחם אסף - בורא נפשות

מנחם אסף הוא מוסיקאי מוכשר שלא מוכן להכנס למשבצת. בעבר התעסק בהפקת מוסיקה חסידית קצת שונה, אבל בארבעת השנים האחרונות עסוק רובו ככולו במוסיקה יהודית ובהקלטת אלבום בכורה בסגנון אחר ממה שהכרנו עד עכשיו. בחודשים האחרונים רבים הספיקו להחשף אל שני הסינגלים שהוציא לאוויר העולם 'קץ הימים' ו'וניגש חורש בקוצר' שזכו לתהודה רבה.
בימים אלה רואה אור אלבום הבכורה של מנחם, שנקרא "בורא נפשות".
קבלו את שיר הנושא מתוך האלבום.
הורדה דרך f2h

ישיבת תפארת יהודה - גם אתה יכול

שיתוף פעולה מרגש ויוצא דופן בין מחלקת הנוער בעיריית בני ברק, הרשות למניעת התמכרויות והמוזיקאי אבי אברהם הביא לכדי תוצאה מרשימה- שיר הבכורה "גם אתה יכול" שיוצא זה עתה לשמיעה וצפייה במדיה, בהשתתפותם הפעילה של תלמידי ישיבת "תפארת יהודה" בבני ברק.
הורדה דרך f2h

גדי פיינגולד - לך אלי תשוקתי

סינגל חדש, שלישי במספר לגדי פיינגולד אחרי "לא תיפול רוחי" ו-"מוכרחים להיות שמח". את הפיוט "לך א-לי תשוקתי" כתב ר' אברהם אבן עזרא והלחין גדי פיינגולד.
הורדה דרך f2h

חנן ועומרי - חלום מתגשם

"חלום מתגשם" זהו שיתוף פעולה יוצא דופן בין אבא לבניו , הגדול והקטן.
את השיר הלחין הבן הבכור - איציק שהוא רק בן 17 , מנגן על קלידים , ומלווה את חנן בהופעות .
חנן שהתחיל לשיר מאז שהוא נולד הוציא את האלבום הראשון שלו "חבצלת" בגיל - 8. וכבר אז קיבל את הכינוי "חנן ילד הפלא".
זהו סינגל 8 שיצא מתוך האלבום ה 8 של חנן , ובשיר הזה חנן סוגר מעגל ומוציא דואט ענק עם "ילד הפלא" החדש ,עומרי שהוא רק בן 10.
מילים : רונן חן. לחן : איציק דוד.
הורדה דרך f2h

יום שני, 25 במאי 2015

אודי דוידי - ראו באורי

הזמר והיוצר אודי דוידי לא נח לרגע. קצת יותר משנה אחרי האלבום האחרון מחכה לשקט, הוא מבלה בימים אלה באולפני ההקלטות בדרך לאלבום שביעי וחדש. כשמאחוריו שישה אלבומים מצליחים ומגוונים, ומכירות אלבומים חסרות תקדים, משיק אודי שיר קצבי וסוחף מתוך האלבום שבדרך.
הורדה דרך f2h

יהושע רוט - אהללנו

הזמר הצעיר יהושע רוט מגיש להיט חתונות חדש לקראת חתונת חברו 'אהללנו'.
השיר הולחן ע"י דוד החתן אליעזר זילבר מב"פ ומבוצע ע"י יהושוע רוט, על המוזיקה הופקד ארי פרקש שהביא עיבוד מושלם ונכון ללחן.
הורדה דרך f2h

יום שישי, 22 במאי 2015

אייל טויטו - מחרוזת חסידית

בעיצומה של עונת אירועים הקיץ, מגיש אייל טויטו מחרוזת חסידית עם מיטב הלהיטים העכשוויים. בעיבודים מקפיצים וסוחפים, עליהם אמון אשר גבאי.
עיבוד ותכנותים: אשר גבאי. גיטרות: איתי נגר. קולות: אייל טויטו. גיל ישראלוב. ישראל ברגמן.
הורדה דרך f2h

אברימי רוט - ובאו כולם

לקראת חג שבועות מוציא הזמר אברימי רוט סינגל מיוחד - "ובאו כולם".
על הלחן הופקד ישי לפידות כאשר על העיבוד וההפקה המוזיקאלית אחראים עמירן דביר ועדי נתנאלי.
הורדה דרך f2h

ברוך ויזל ומקהלת מלכות - ואת דוד מלכם

לחנו המרגש והסוחף של הרב יוסף ברגר עורך העלון 'פנינים' בהגשה מושלמת של ברוך ויזל ומקהלת 'מלכות' בניצוחו של פנחס ביכלר.
על ההפקה והביצוע הקולי – מקהלת 'מלכות' בניצוחו של פנחס ביכלר. כסולן משמש בעל המנגן מבית 'מלכות' – ברוך ויזל, כאשר גם סולן ילד, ה"ה נער הפלא מאיר ביכלר, משלים את ההרמוניה בביצוע מרגש. על הליווי המוזיקאלי המעבד הצעיר ברוך הכישרון ארי פרקש.
הורדה דרך f2h

מאיר רוזנברג - חיים טובים

הלהיט התורן של ברסלב ? הזמר מאיר רוזנברגר מארה"ב בשיר חדש ומקפיץ בגרסת דאנס מקפיצה.
השיר החדש "רבינו נחמן בן פייגא" הולחן לרגל חתונת מאיר ראזנברג בנו של ראש הקהל דחסידי סאטמר בארה"ב' שהתקרב לחסידות ברסלב. השחיר בוצע בחתונה עצמה על ידי הזמר החסידי המפורסם ליפא שמעלצר ובתוך ימים ספורים הפך ללהיט חתונות מצליח.
הורדה דרך f2h

שרולי וורדיגר - על כל רגע ורגע

שיר חדש ומיוחד: הרב פתחיה ליצמן, מקים החזון והמפעל 'קול הדף' – אשר שם לו למטרה להנחיל תורה לכל יהודי – הגה והפיק את רעיון הלחן הידוע כיום לכל: ״מתיקות התורה״ של הרב הלל פלאי.
הלחן החדש הוא על המילים ״על כל רגע ורגע״. ליצמן, שאינו מתפשר על שום פרט, פנה אל טובי אנשי המוסיקה החסידית כדי שיפיקו עבורו את הלחן, והנה התוצאה המשובחת לפניכם: יוסי גרין הלחין , שרולי וורדיגר שר, ויהושע פריד עיבד – שלישיה אשר כל אחד מהם בפני עצמו חתום על להיטים ורבי מכר – התגייסו יחד עם הרב ליצמן להצלחת הרעיון, השיר והמסר החזק שהוא מביא לעם ישראל.
הורדה דרך f2h

יום חמישי, 21 במאי 2015

נוי לביא - לפזר כשושנים

"לפזר כשושנים" הוא הסינגל התשיעי מהאלבום הקרב ובא.
זהו להיט קצבי,שבו נוי מדבר על הזכות שניתנה לנו לתת ועל הסיפוק העצום שכרוך בכך.
מילים ולחן: נוי לביא. עיבוד והפקה מוזיקלית: לירן אלקובי.
הורדה דרך f2h

חיים ישראל - שמח (דאנס רמיקס - Dj נהוראי סבג & Dj דוד מימון)

צמד הdj's נהוראי סבג ודוד מימון לא נחים לרגע ומשחררים רמיקס נוסף והפעם גרסת דאנס מחשמלת ללהיט 'שמח' של חיים ישראל.
בלעדי ל'עולם הרמיקסים והסינגלים היהודיים'!!
הורדה דרך f2h

יום שלישי, 19 במאי 2015

יעקב שוואקי - עת רקוד (Dance Remix - Dj Yossef swisa)

גרסת דאנס רמיקס מעניינת ל'עת רקוד' של שוואקי, בעריכת Dj יוסף סויסה.
הורדה דרך f2h

ישראל אדלר - רוענו

לאחר שלוש שנים של עבודה, גראמער החתונות ישראל אדלר משיק את אלבום הבכורה שלו 'אורות', המשלב מספר ז'אנרים חסידיים, שירי שמחה, רגש ואיך לא - גראמען.
קבלו את הסינגל 'רוענו' מתוך האלבום.
הורדה דרך f2h

טל גור - וחג שבועות תעשה לך

'וחג שבועות תעשה לך' הוא סינגל ראשון מתוך האלבום הרביעי של טל גור, העומד לצאת בחודשים הקרובים. טל כתב עיבוד עכשווי לאחד מהשירים שליוו את ילדותו.
הורדה דרך f2h

חנן בן ארי - איזון

הזמר והיוצר חנן בן ארי משחרר את "איזון", סינגל שני מתוך אלבום הבכורה שעתיד לצאת לקראת החגים.
על העיבוד וההפקה הופקד המפיק המוזיקלי אייל מזיג (הדורבנים, שלמה גרוניך, סאבלימינל), על הייעוץ האמנותי והגיטרות אחראי יעקב אסרף, השותף המוזיקלי של בן ארי בשנים האחרונות.
הורדה דרך f2h

חיים גולד - מי שהיינו

חיים גולד מוסיקאי, זמר ויוצר ייחודי בנוף המוסיקה היהודית.
"מי שהיינו" – הינו הסינגל הרביעי. פרי עטו של גולד, שכתב והלחין את השיר מיד אחרי ראש השנה האחרון, אותו זכה לחגוג בציונו של רבי נחמן מברסלב. את הסינגל מלווה קליפ רשמי מיוחד ומרגש אשר צולם בערבות אומן שבאוקראינה.
עיבוד והפקה מוסיקלית: נחמן הלביץ וחיים גולד.
הורדה דרך f2h

אהרן דנין - קריה נאמנה

לכבוד יום ירושלים משיק היוצר אהרן דנין סינגל חדש, מפתיע ומרגש, המבטא את הכיסופים והאהבה של עם ישראל בכל הדורות לירושלים ולחזון בניינה.
מילים ולחן: אהרן דנין.
הורדה דרך f2h

Harp & Love - אם אשכחך

Harp & Love - נתי שיש ואבירם שוקרון, חברי ההרכב הווקאלי מפתח סול, אשר מלווה את הזמר אברהם פריד בכל הופעותיו, מעניקים ביצוע מיוחד ושונה ללהיט של יעקב שוואקי "אם אשכחך".
הורדה דרך f2h

יום ראשון, 17 במאי 2015

דניאל אדמון - יום יבוא

דניאל אדמון הוא מוזיקאי ישראלי המתגורר בארבע השנים האחרונות בלונדון ("במקור אני מהישוב רעות במרכז") המשחרר כעת סינגל יהודי ראשון בשפה העברית – "יום יבוא". המילים מבוססות על פרק קמ"ג בתהילים ומהווים שיר תפילה מעומק הלב לימים טובים, ימים של גאולה ואופטימיות.
הורדה דרך f2h

יום שבת, 16 במאי 2015

בר צברי - עוד יהיה לנו טוב

בר צברי משחרר את הסינגל השלישי בדרך לאלבומו השני שנקרא "עוד יהיה לנו טוב", למילים שכתב צברי בלחן משותף של אופיר רפאל כהן, ועם עיבוד והפקה מוזיקלית של תומר מתנה.
הורדה דרך f2h

Moses & The Tablet Breakers - Tsuzamen

חלום אחד, הארה אחת ושני מוזיקאים - חברו להפקת אחד הניגונים השמחים שיעשו רעש בקיץ הקרוב. "צוזאמען" הוא סינגל ראשון של הרכב יהודי מסקרן, שמפגיש עולמות שונים באולפן אחד.
מוזס מביא את הניגון אל תומר אסולין מאולפני צוללת ושם, בעמל רב מצליח הצמד המורכב מדתי וחילוני לצקת עיבוד בניגון ולהפוך אותו ללהיט ריקודים של ממש. "צוזמאען" הוא סינגל ראשון מתוך פרוייקט מוזיקלי בינלאומי רחב Moses & the tablet breakers (מוזס ושוברי הלוחות) הנע סביב תיאולוגיה יהודית לאורך הדורות, בשלל סגנונות ועדות רובה באמצעות טקסטים יהודיים באנגלית.
הורדה דרך f2h

עידו בן גל - אדברה נא שלום בך

לכבוד יום ירושלים שחל ביום ראשון עידו בן-גל הקליט את שירו "אדברה נא שלום בך". הלחן של עידו לתהילים קכ"ב נוגע ומרגש. שירתו המיוחדת מביאה משהו חדש ורענן אל הטקסט הידוע. זהו שיר תפילה לשלום, תפילה לשלום בארץ ולשלום ירושלים. על העיבוד המוזיקלי העשיר והמגוון אחראי המוזיקאי המוכשר, ראובן חיון.
הורדה דרך f2h

אביעד דרף - אין לי מילים

הזמר והשחקן, אביעד דרף בסינגל שני מתוך אלבום הבכורה החדש שלו – "לכבודך", בהפקתו של המפיק המוזיקלי אבי טל (אודי דוידי, אהרן רזאל ועוד).
הורדה דרך f2h

מנדי וייס - לזכר בעל אהבת ישראל

לראשונה לקראת יומא דהילולא של בעל "אהבת ישראל" מויז'ניצא זצ"ל, החל בתאריך ב' סיון, נכתב שיר לזכרו. השיר נכתב לקראת חגיגת בר המצווה לבנו של חיים קליגר, שהפיק את השיר.
מדובר בחגיגת בר המצווה לבנו, אהרן ישראל, שנקרא על שם בעל ההילולה, כאשר חגיגת בר המצווה תערך ביום ההילולה עצמו.
מילים: משה עהרליך (נכדו של ר' יום טוב עהליך). שירה: מנדי וייס. עיבוד ונגינה: דודי פלדמן.
הורדה דרך f2h

יום רביעי, 13 במאי 2015

חיים ישראל - הלב צמא

הזמר חיים ישראל פותח את עונת החתונות בלהיט רחבות קייצי ״הלב צמא״ שכתב אחיו הזמר והיוצר איציק אשל והלחין יחד עם דוד ביתן שהפיק מוזיקלית.
״הלב צמא״ סינגל נוסף מתוך אריך נגן שיראה אור לקראת ראש השנה.
הורדה דרך f2h

יום שלישי, 12 במאי 2015

פרויקט שמיים חדשים - והיה

לאחר תקופה ארוכה של עשייה שחרר יעקב ברינה לאוויר העולם את הסינגל ראשון "עולם הפוך" שזכה לשבחים רבים ואת "תרננה" העצמתי שזכה אף הוא לשבחים רבים בקהילת הרוק היהודי ישראלי. השירים הם חלק מתוך פרויקט "שמים חדשים" שרוב הטקסטים שלו לקוחים מן המקורות אותם עטף ברינה בלחנים אותם רקח ובהפקתו המהוקצעת של המוזיקאי ראובן חיון.
השיר החדש "והיה" מתוך פרק א' בתהילים מעובד בסגנון רוק שתואם להפליא את קולו העמוק של ברינה.
הורדה דרך f2h

יום שני, 11 במאי 2015

אייל גולן - קנה לך חבר (Dance Remix - Dj Tomer Segev)

דאנס רמיקס מומלץ לחדש של אייל גולן 'קנה לך חבר' מתוך האלבום החדש.
בעריכת Dj תומר שגב.
הורדה דרך f2h

שלמה מינס - דמעה של אמא

הזמר המוכשר שלמה מינס משחרר סינגל שני מרטיט ומרגש מתוך אלבום בכורה שיצא בקרוב.
את השיר "דמעה של אמא" שלמה כתב והלחין בעצמו והתוצאה לפניכם.
הורדה דרך f2h

דקלון וסגיב כהן - גדליה רבע איש

דקלון וסגיב כהן משחררים היום (ב') את החידוש ל"גדליה רבע איש" שמבצע במקור דקלון, למילים של נתן אלתרמן, לחן של וילנסקי, עם עיבוד והפקה מוזיקלית חדשה של יעקב למאי. השיר משלב פופ-דאבסטפ בערבוב סימפולי גיטרות של משה בן מוש ויהודה קיסר.
הורדה דרך f2h

אהרן רזאל - אחי יש'ך אש

בגיל 40 אהרן רזאל מוציא את אלבומו העשירי ופותח בפנינו צוהר נוסף ומרחיב לב באישיותו. רזאל, מכוכבי המגזר הדתי שהיו בין הראשונים שצברו לעצמם קהל במגזר החילוני עם הלהיט "מה עשית היום", שב באלבום שהשראותיו המוזיקליות נעות על הציר שבין בוב דילן לג'ואן באאז.
"אחי, יש'ך אש" הוא שיר מאד אישי שאהרן כתב ברחוב שנקין לפני הרבה שנים. הוא נזכר שהיה מתהלך בו הלוך ושוב, כמו רבים, מחכה שיקרה משהו.
הורדה דרך f2h

ניגון ירושלמי - שפת היום

לקראת יציאת אלבומם השני, מוציאים "ניגון ירושלמי" סינגל שני מתוך האלבום החדש "שפת היום".
"מזמור לדוד" כמו רוב שירי הלהקה הולחן אף הוא על ידי הסולן אילן קינן.
הורדה דרך f2h

יום ראשון, 10 במאי 2015

עמירן דביר - נודה לך

הזמר עמירן דביר פותח את עונת החתונות, ומשחרר בימים אילו סינגל חדש ומקפיץ "נודה לך" ומפתיע בהברה חסידית אותנטית.
הורדה דרך f2h

שלמה ברונר - זה היום

עם פתיחת עונת החתונות והאירועים, משיק שלמה ברונר וידאו קליפ מיוחד לשיר "זה היום".
"זה היום" – סינגל חדש ומקפיץ, אליו נלווה וידאו קליפ ייחודי בכיכובם של ברונר וחברי התזמורת.
הורדה דרך f2h

הראל טל - אני העבד

הראל טל ממשיך להתקדם במרץ אל עבר אלבום הבכורה שעתיד לראות אור אי"ה בחודשים הקרובים. "עת דודים" – הסינגל הראשון שהוציא עם הלחן החדש לפיוט העתיק, זכה לתגובות חמות.
כעת הוא מוציא סינגל שני, מסקרן לא פחות: "אני העבד".
השיר שזוכה כעת לביצוע ולחן חדש ומרענן של הראל, בוצע במקור ע"י הזמר איציק קלה, כשאת המילים כתב לא אחר מאשר עוזי חיטמן.
הורדה דרך f2h

עובדיה חממה וגד אלבז - הורני

"הורני ה' דרכיך, הדריכני באמיתך, כל רצוני לעשות רצונך" – שירת היחיד הפנימית של בנימין לינצר הופכת עד מהרה לדואט סוחף המושר על ידי גד אלבז ועובדיה חממה.
זהו שיר שישי מתוך הפרויקט החדש שבדרך: "שירת הארץ" – אלבום שלם בביצועו של גד אלבז משיריו של עובדיה חממה ובהפקתו.
הורדה דרך f2h

יום שבת, 9 במאי 2015

שלמה כהן - דע לך בני

הזמר שלמה כהן משיק סינגל חדש למילים "דע לך בני".
על ההפקה והעיבוד המוזיקלי: עמי כהן.
הורדה דרך f2h

אלעד כהן ושלמה כהן - עד מתי

שדר הרדיו וזמר החתונות אלעד כהן, מארח בשירו החדש "עד מתי" לדואט את הזמר החסידי ר' שלמה כהן.
הסינגל החדש מגיע לאחר מספר שירים של כהן ששוחררו כסינגלים ולקראת אלבום הבכורה שלו.
הורדה דרך f2h