יום שני, 31 במרץ 2014

יוחאי בן אב''י - חד גדיא

יוחאי בן אב"י בוגר בית הספר למוסיקה מזמור, ממשיך ליצור שירי חגים. אחרי "סוכה ולולב" ו"מעוז צור" שהוציא השנה, הוא מוציא לקראת פסח לחן חדש קליט וזורם לשיר "חג גדיא".
לחן: יוחאי בן אב"י. הפקה מוזיקאלית: עמרי מראד.
הורדה דרך f2h

משה ביטון - כל היופי שבעולם

מיבנה מגיע אלינו סינגל ביכורים של משה ביטון - נער בן 14, שמפיקיו מכנים אותו "הדבר הבא במוזיקה המזרחית".
'כל היופי שבעולם' - אנחנו משאירים לכם את האופציה להאזין לביצוע ולקבוע אם הם צודקים.
הורדה דרך f2h

יהודה אביאל - רגע מאושר

אחרי 2 אלבומי חפלה עם הגיטריסט יהודה קיסר, יהודה אביאל חוזר לאלבום עם חומרים מקוריים ומשחרר סינגל שלישי מתוכו - רגע מאושר - שיר חופה שמוקדש לגיסו.
הורדה דרך f2h

רובי לוי - כינורי

הזמר הוותיק רובי לוי חוזר עם סינגל שקט ומרגש עם לחן ועיבוד של אריק זנתי.
הורדה דרך f2h

יום ראשון, 30 במרץ 2014

גיל שמעון לדין ואסף סינוואני - הנה

השיר "הנה" נוצר לפני כ 8 שנים, מתוך צפייה כמו כל עם ישראל, בכל הדורות, לבואו של המשיח, לחיים טובים ורגועים יותר.. השיר נכתב מתוך אמונה שלמה שהנה תיכף זה קורה.. היה רצון להוציא את השיר לאור, אבל היו כל מיני מניעות..לאחרונה מתרבות השמועות, מכל מיני כיוונים שאנחנו לפני דבר גדול,העולם עובר שינויים וגם אנחנו,לקראת עתיד חדש, שונה, טוב יותר בע"ה אנחנו מרגישים, שהגיע הזמן להפיץ את הבשורה,כל הסימנים כבר פה הנה.. הוא מגיע.. ואיתו כל הישועות הפרטיות והכלליות אמן ואמן.
גיל שמעון לדין: מילים, לחן, עיבוד, תופים, קלידים , קולות אסף סינוואני : שירה, קולות.
הורדה דרך f2h

אליאב שבו - בשורות טובות

אחרי שנתיים אינטנסיביות באולפן ילד הפלא אליאב שבו (14) מראשון לציון, משיק לחג הפסח את האלבום הבכורה "שמחה גדולה בלב" הכולל 12 שירים מקוריים ומגוונים שירי הלל לבורא עולם, שירים על מהות החיים, אמונה, שירים לבר מצווה, חתונות - אלבום שכל אחד מאתנו ימצא את עצמו.
עם צאת האלבום סינגל שמיני - "בשורות טובות" שיר חתונה קצבי שכתבה והלחינה ארלט ספדיה והפיק מוזיקלית אודי דמארי.
הורדה דרך f2h

אלירן דרעי - מילה טובה

לאחר ששחרר את הלהיט המצליח "לשמוח" והקפיץ את כולם ברחבות הריקודים, אלירן דרעי, משחרר את "מילה טובה" - סינגל חמישי מתוך אלבום הבכורה שיראה אור בקרוב.
הורדה דרך f2h

נוי לביא - עזור הושיע

האומן נוי לביא עושה ימים כלילות באולפן ההקלטות ומקליט את אלבומו השני.
את הכוח להמשיך ליצור ולשיר הוא מקבל מבורא עולם, מאמצעי התקשורת השונים, שמקבלים אותו בחיבוק ענק ומהקהל האוהב.
לאחר הוצאת הסינגל "מה רב טובך", שנגע בנשמה של כל שומעיו, משחרר נוי סינגל שני, להיט קצבי וסוחף "עזור הושיע", שבו הוא מבקש מבורא עולם, שיהיה איתו בכל המצבים, גם כשרע גם כשטוב,כמו אב שדואג לבנו.
מילים ולחן: אברהם אסף ונוי לביא.
הורדה דרך f2h

יום רביעי, 26 במרץ 2014

גיל ישראלוב - יופיו של העולם

בדרך אל אלבום הביכורים, משחרר הזמר והיוצר גיל ישראלוב סינגל חדש 'יופיו של העולם' – בלדה שקטה, מרגשת וסוחפת, המתארת דיאלוג בין אב לבנו, בין עם ישראל לאביהם שבשמיים. בזכות שירתו המרגשת והכובשת של ישראלוב מקבלים מימד אישי, כן ועוצמתי.
הורדה דרך f2h

יום שלישי, 25 במרץ 2014

אלי שוועבל - יגע

אלי שוועבל, סולן להקת לב טהור המיתולוגית נמצא בישורת האחרונה לקראת השקה אלבום סולו ראשון שצפוי להקרא Hearts Mind. בינתיים הוא משחרר את השיר 'יגע' , אותו הלחין ועיבד בעצמו.
הורדה דרך f2h

הלב והמעיין וישי ריבו - מקדש מלך

"מקדש מלך" - שיר ראשון מתוך הפרוייקט ”אחכה לו“, פרוייקט מוסיקלי חדש המציג אסופה של שירי תקווה, אמונה וגעגועים, יחד עם ניגונים לפיוטים מוכרים שהולחנו בשואה. השירים זכו לעיבודים חדשים של נאור כרמי ומבוצעים על ידי מיטב המבצעים: אהוד בנאי, שי גבסו, ירמי קפלן, אביתר בנאי, אילן דמרי, אודי דוידי, בועז דוידוב, ישי ריבו ועוד...
השיר הראשון שיוצא לרדיו, "מקדש מלך" מבוצע על ידי היוצר הצעיר והמוערך ישי ריבו, זוכה פרס אקום לשנת 2102. ריבו שהשתתף בפרוייקט של עידן רייכל ולקח חלק באלבום של ”הלב והמעיין“ לצד אהוד ואביתר בנאי עתיד להוציא בקרוב את אלבום הבכורה שלו. הסיפור מאחורי השיר סופר על ידי הרב ישראל מאיר לאו.
הורדה דרך f2h

שי פרלמן - רחמנא

הזמר והיוצר שי פרלמן, מההרכב הגאוני א גרויסע מציאה, עובד בימים אלו על אלבום סולו חדש ששמו "רחמנא" – על שם האמרה "רחמנא ליבא בעי" שמשמעותה – ה' רוצה את הלב.
עם פרסום הקמפיין יוצא פרלמן בסינגל חדש, שיר הנושא מתוך האלבום "רחמנא".
הורדה דרך f2h

דודי קאליש ושלומי גרטנר - בענקענטיש

הזמר שלומי גרטנר (לונדון) והמוזיקאי דודי קאליש (ישראל) מגישים אלבום חדש ומרגש במיוחד, בו ליקטו 11 שירים על טהרת היידיש.
קבלו את השיר "בענקענטיש" מתוך האלבום.
הורדה דרך f2h

דור אייל ארליך - רחום וחנון

דור אייל ארליך גדל בעיר קרית אונו. זמן קצר לפני גיוסו לצבא החל בתהליך של חזרה בתשובה, לאחר התלבטויות רבות. דור שירת כלוחם בגדוד הנחל החרדי. בזמן שירותו הצבאי הוא חיבר את השירים שהראשון שבהם נקרא "הר של זהב" והסינגל השני "במקום הנכון" שיצא לפני כחודשיים.
כעת משחרר אייל את הסינגל השלישי והחדש "רחום וחנון" גם הוא בהפקתו של ליאור משה.
מילים ולחן: דור אייל ארליך.
הורדה דרך f2h

דקלון וסגיב כהן - תן סימן

רגע לפני שהם יוצאים לסיבוב הופעות, הזמר הוותיק והאהוב דקלון והיוצר המוערך סגיב כהן משחררים שיר חדש בשם "תן סימן " מתוך האלבום המשותף שלהם.
אחרי ההצלחה הגדולה של "פרח המדבר" והחידוש לקלאסיקה "לשיר בקול ערב", דקלון וסגיב כהן ממשיכים להנעים את אוזננו במסגרת החיבור הבין-דורי המוצלח ביניהם. הפעם הם משחררים בלדה יפהפיה ומחזקת שבו הם פונים אל בורא עולם שייתן להם סימן שהוא שומר עליהם.
את המילים לשיר כתב שי אלמגור ביחד עם סגיב כהן, שחתום גם על הלחן. על ההפקה המוזיקלית אמון ציקי זנטי.
הורדה דרך f2h

C&M Productions canada - רבנו צעק

קבלו עיבוד חדש, רענן ומקפיץ לשיר הברסלבי הידוע 'רבנו צעק', בביצוע Dj's C&M (קנדה).
בלעדי ל'עולם הרמיקסים והסינגלים היהודיים'!
הורדה דרך f2h

יום ראשון, 23 במרץ 2014

אליקם בוטה - קול פעמונים

אליקם בוטה, זמר ויוצר. פרץ לתודעת הציבור הרחב לפני כשנתיים עם הסינגל "אחותי כלה" ולאחריו "מדבר שקר תרחק", שבין רגע הפך ללהיט היסטרי, ולסיקור תקשורתי נרחב בארץ ובעולם. קטף את תואר "תגלית השנה", בכמה מתחנות הרדיו המובילות בישראל.
"קול פעמונים" – אלבום הבכורה מכיל שלושה-עשר שירים, במגוון סגנונות ומקצבים, המביאים לידי ביטוי את מנעד רחב של יכולות ווקאליות מפעימות בהן התברך בוטה, אשר נוסקות לגבהים. שמחציתם נכתבו והולחנו על-ידי בוטה, וטובי התמלילנים והמלחינים בז'אנר הים-תיכוני, שרון אבילחק, אלירן אביטל, רוני אחיאל, דוד חפצדי ועוד. שעובדו והופקו על ידי המעבדים והמפיקים המוסיקליים מהשורה הראשונה, דורון אלימלך, עמוס כהן, ואלי אסרף.
קבלו את שיר הנושא מתוך האלבום 'קול פעמונים'.
הורדה דרך f2h

אליה והב - אחלה חתונה

אליה והב משחרר סינגל שלישי מתוך אלבום שיראה אור בקרוב,
אחלה חתונה - להיט החתונות והטברנות לשנת 2014.
מילים: אליה והב. לחן: עממי.
הורדה דרך f2h

יום חמישי, 20 במרץ 2014

אלירן אלבז ואיציק אשל - מחרוזת בן פורת יוסף

אחרי ציפייה ארוכה וממושכת, אלבום הבכורה המדובר של הזמר ונגן הבוזוקי אלירן אלבז ,"אלירן אלבז מארח", מגיע אל חנויות המוסיקה המובחרות. האלבום שכולו ערגה וכיסופים למוסיקה המזרחית הנוסטלגית, מכיל עשר מחרוזות, קצביות לצד שקטות. ומאגדות את מיטב הקלאסיקות של הז'אנר.
קבלו את 'מחרוזת בן פורת יוסף' מתוך האלבום.
הורדה דרך f2h

בריו חקשור - עבדו

אם התגעגתם למוזיקה היהודית האמיתית של פעם מימי קרליבך ולהקת רגש, היישר מארצות הברית משחררים לנו שיר קצבי חדש בביצוע של הזמר בריו חקשור.
מדובר בשיר 'עבדו את ה׳ בשמחה' בסטייל ישיבתי אמריקאי, שהולחן ע"י הרב יוסף לונבראון שמכהן כראש ישיבה בארצות הברית, עובד ע"י ג'ף הורביץ והופק ע"י שרולי ויינברגר מלהקת שׁירה.
הפרויקט המלא ('שמעה בקולי') מתוכנן לצאת אחרי מיקסים וליטושים אחרונים לקראת ל׳׳ג בעומר הקרוב, בהשתתפות מיטב זמרי הדור החדש במוזיקה היהודית ברחבי הארץ והעולם.
הורדה דרך f2h

דוד אצרף - ישתבח שמך

הזמר המצליח דוד אצרף ממשיך את אווירת השמחה של חג הפורים ומשחרר סינגל חמישי ואחרון לפני יציאת האלבום החמישי שיצא מיד אחרי ל"ג בעומר ויכלול 12 רצועות ויושק במופע השקה נוצץ.
כעת משחרר דוד סינגל חדש וקצבי "ישתבח שמך" שמזכיר את הצליל הערבי עם גיטרה ובגלמה סוחפים.
מילים ולחן של אופיר כהן התגלית של המוזיקה הים התיכונית עיבוד והפקה מוזיקלית: אריק זנטי.
הורדה דרך f2h

דוד גבאי - בורא עולם

דוד גבאי החל את הקריירה המוזיקאלית שלו בגיל 19 כשהופיע באירועים ושמחות, מאז דוד הפך לאחד הכוכבים העולים המהירים ביותר של המוזיקה היהודית, מענג את הקהל ברחבי העולם, וכבר הספיק להוציא שלושה אלבומים משלו.
כעת משחרר דוד סינגל חדש בשם - "בורא עולם" בלחן של איצי וולדנר ועיבוד של איאן פרייטור, הסינגל ילווה בקליפ שיצא במהלך השבוע הבא.
הורדה דרך f2h

אודי דוידי - פנס אחד ברחוב

אחרי שני הסינגלים המצליחים "הזמן עכשיו" ו"מחכה לשקט" (שיר הנושא), רואה אור האלבום השישי והחדש של הזמר והיוצר המוערך אודי דוידי.
"מחכה לשקט" הוא אלבום אישי, המכיל עשרה שירים המדברים על בית, משפחה ואמונה, שנכתבו והולחנו על ידי אודי דוידי ואשתו לילך.
קבלו את 'פנס אחד ברחוב' מתוך האלבום.
הורדה דרך f2h

אוראל כהן - רק לקוות

אוראל כהן בן 13 מבאר שבע מנגן בדרבוקה ותופים ושר מגיל 9. היה סולן ראשי במקהלת בית הספר "עץ חיים", הופיע בטקסים מטעם עירית באר- שבע, ולאחר מכן גם בלהקת "פרחי באר- שבע".
"רק לקוות" הוא הסינגל השני, שצוות ההפקה החליט להוציא. זהו להיט קצבי: "בחיים יש עליות וירידות, צריך תמיד רק לקוות..." שר אוראל בקולו המיוחד והערב, ואנו מאמינים ומקווים, שכולם יצטרפו לשירתו.
מילים: ארלט ספדיה. לחן: אבי כהן זדה. עיבוד והפקה מוסיקלית: עוזי כץ.
הורדה דרך f2h

ישי ריבו - אהלן וסהלן

ישי ריבו, ייחל המון זמן לצאת אלבום הבכורה. היוצר המוערך שמאחוריו אינספור הופעות, 3 סינגלים שניים מהם להיטים שהצליחו מאוד, וכן השתתפות בפרויקט של עידן רייכל, נושם כעת לרווחה. ריבו, שמסיים בקרוב את שירותו במקבלת הרבנות הצבאית, מגיע לחנויות המוזיקה עם אלבום מהוקצע ומדויק, הנושא את שם השיר שהביא אותו לקדמת הבמה בישראל – "תוכו רצוף אהבה".
קבלו את הסינגל 'אהלן וסהלן' מתוך האלבום.
הורדה דרך f2h

אשר וחיים - בעוד זמן מה יגיע צו

אשר וחיים, שעמדו מאחורי שירי המחאה נגד לפיד: "ארץ חמדת אבות" ו-"הבלדה על האיש הנחוש", חוזרים עם ביצוע חדש לרגל אישור חוק הגיוס: "בעוד זמן מה יגיע צו".
הורדה דרך f2h

אליעזר אוירבך - אילנגה לפישה קוקוזלה

כן כן, בימים אלה מנער ועד זקן טף ונשים מצטרפים ושרים 'אילנגה לפישה קוקוזלה' – השיר החדש בשפת הזולו (דרום אפריקה).
המלחין והמבצע הרב אליעזר אוירבך מדרום אפריקה יוצא בגירסתו המיוחדת לשיר 'היום קצר והמלאכה מרובה'. אוירבך תרגם את מילות השיר לשפת האפריקאים המקומיים (שפת הזולו).
הורדה דרך f2h

אהרן רזאל - לראות את המלך

כל שנה, כשמגיע חודש אדר, יודעים חבריו של אהרון רזאל שהנה, בתוך מספר ימים תגיע ערכת משלוח המנות המוסיקלי שלו. בכל שנה, עוזב רזאל את כל הפרויקטים שהוא שרוי בהם – לטובת שיר חדש המחולק חינם "כדי להרבות את שמחת הפורים...".
השנה, משחרר אהרון שיר פורים שהוא בעצם סיפור ומשל שכולו מבוסס על סיפור המגילה – אני רוצה לראות אותך מחר.
הורדה דרך f2h

יהונתן ניצן - שיר השמאטע

הזמר והיוצר יהונתן ניצן בשיר חדש וטרי לפורים, "שיר השמאטע", חציו ביידיש וחציו בעברית. הטקסט המשעשע מבוסס על קטע משיחות התחזקות של הרב הצדיק צבי מאיר זילברברג שליט"א.
הורדה דרך f2h

יום שלישי, 18 במרץ 2014

ישיבת מהרי''ט - עזרת חתנים

סינגל חדש לישיבת מהרי"ט (סאטמר) ב"ב.
'עזרת חתנים' - בביצוע שלומי גובי.
הורדה דרך f2h

ליאור נרקיס - ילד

ליאור נרקיס בשיר "ילד" מתוך אלבומו החדש "יהלום".
מילים: יוסי גיספן. לחן: תומר הדדי.

יום ראשון, 9 במרץ 2014

אלעד שער - תפילת הזמר

התרגלתם ל"תפילת האב" או "תפילת האם"? קבלו את "תפילת הזמר", שיר חדש בביצועו של אלעד שער שגם כתב והלחין, אותו עיבד ציקי זנתי.
הורדה דרך f2h

אייל טויטו - בואו ונרקוד


אחרי שמונה סינגלים שכיכבו בתחנות הרדיו השונות וזכו להצלחה רבה. אייל טויטו משיק את אלבום הביכורים "מחייך אל החיים".
האלבום מכיל 11 שירים במגוון סגנונות ומקצבים, שנכתבו והולחנו על-ידי טובי הכותבים והמלחינים במוסיקה הים-תיכונית, שרון אבילחק, ארלט ספדיה, רמי לב, אלירן אביטל ודוד חפצדי. כשעל העיבודים המוסיקליים, דורון אלימלך, דוד ביתן, שמואל אהרון, שמוליק אבידני ותומר עג'ם, בהשתתפות מיטב הנגנים מהשורה הראשונה בארץ.
קבלו את הסינגל 'בואו ונרקוד' מתוך האלבום.
הורדה דרך f2h

יום חמישי, 6 במרץ 2014

אוראל פקשיאן - מלכי המלכים

אוראל פקשיאן עם קאבר ל'מלכי המלכים' של אייל גולן.
הורדה דרך f2h

עילי אבידני - אתה אבינו

לאחר תקופה גדושה בהופעות בארץ ובחו"ל ,נסיך הפלא , עילי אבידני , ממשיך להפתיע ולרגש ומגיע אלינו בסינגל ראשון "אתה אבינו" . מתוך אלבום בכורה שיראה אור בקרוב בע"ה .
מילים ולחן : ארז דמארי. עיבוד והפקה מוסיקלית : יואל דיקמן.
הורדה דרך f2h

חגי ואורן חן - שנינו

"שנינו" בביצוע האחים חגי ואורן חן, כובש את תחנות הרדיו.
אחרי שנים בהם בחרו כל אחד בקריירה עצמאית, החליטו האחים חן לשתף פעולה.
אורן המוכר מהצמד "סטאלוס ואורן חן" התחבר למילים המרגשות שכתב אחיו הבוגר חגי. משם הדרך לאולפן הייתה קצרה. השיר שרק לאחרונה שוחרר לרדיו התקבל בחום רב.
מילים ולחן : חגי חן. עיבוד מוזיקלי : חגי חן.
הורדה דרך f2h

שמי מרציאנו - אנא שלח

שמי מרציאנו בסינגל חדש 'אנא שלח'.
הורדה דרך f2h

יהונתן שררה - אמא

קבלו את יהונתן שררה בן 22 מקרית מלאכי,ספר במקצועו ובעל קול זמיר.
סינגל שקט ומרגש בו מביא לנו יהונתן את סיפורו האישי. לפני 3 שנים נפטרה אימו של יהונתן מהמחלה הקשה, ויהונתן שהבטיח לעצמו להקדיש שיר לזיכרה מגשים את חלומו ומקיים את הבטחתו בסינגל "אמא" אותו כתבו אלי קשת וצ'ולי זכאי לצד עיבוד מוסיקלי של אלי קשת.
מוקדש לזכרה של נחמה שררה ז"ל.
מילים ולחן: אלי קשת וצ'ולי זכאי. עיבוד והפקה מוסיקלית: אלי קשת.
הורדה דרך f2h

אביחי שרעבי - רגע שבלב

הזמר אביחי שרעבי בסינגל בכורה ''רגע שבלב''.
מילים: קטרין ברכה.
לחן ועיבוד מוזיקלי : יוני קיסר.
הורדה דרך f2h

תמיר סולטנה - ברכת הכהנים

הזמר הוותיק תמיר סולטנה משחרר ביצוע משלו לברכת הכהנים.
הורדה דרך f2h

יום רביעי, 5 במרץ 2014

Holiday Purim (Neoray Sabag)

Dj נהוראי סבג לא נח ומשחרר לכם בבלעדיות גולשי 'עולם הרמיקסים והסינגלים היהודיים' גרסת דאנס דוחפת מיוחדת לחג הפורים עם הלחן האהוב על כולנו 'חג פורים'!
הורדה דרך f2h

בני וגד אלבז - ה' מלך (Extended Remix - Neoray Sabag)

גרסת Extended Remix ללהיט ה' מלך של בני וגד אלבז, והפעם בביצוע Dj נהוראי סבג.
בלעדי ל'עולם הרמיקסים והסינגלים היהודיים'!
הורדה דרך f2h

יום שלישי, 4 במרץ 2014

אבי בן ישראל - חיילים בצבאות ה'

תכירו את חיילי צבאות ה': הם מסתובבים בבסיס במדי שחור-לבן, הכיפה היא הקסדה ובמקום M16, ביד הם אוחזים בגמרא.
על רקע גזרות הגיוס המאיימות לשלוח את לומדי התורה לכלא בעוון השתמטות מהצבא, מסתבר שלמעשה, הם כבר משרתים בצבא. בצבא השם.
שיר חדש ומקפיץ בשם "חיילי השם" שהפיק השדרן הפופולרי מרדיו "קול ברמה", עמי מימון, יחד עם הזמר אבי בן ישראל יגרום לכם לתהות פעמיים מי כאן בעצם, המשתמטים.
הורדה דרך f2h

קינדרלעך - מחרוזת שירי חג פורים

מחרוזת נוספת מיוחדת ומקפיצה במיוחד לכבוד חג פורים מבית להקת הקינדרלעך, חובה בכל מסיבת פורים!
הורדה דרך f2h

קינדרלעך - פורים חגיגה

בשנה שעברה לקראת חג הפורים הוציאה להקת הילדים של ישראל – 'קינדרלעך' סינגל בשם "המן הרשע" ובמהרה השיר הפך להמנון הרשמי של החג. השנה, מוציאה הלהקה יחד עם "מקהלת שירה" מארה"ב (shira choir) סינגל נוסף בשם "פורים חגיגה" שמופק במיוחד לרגל האירוע עצמו.
הורדה דרך f2h

משה כץ - כן כן

מידי פורים אנו שומעים את המנגינות המוכרות שחוזרות על עצמן שוב ושוב, אך השנה קבלו חידוש מרענן של הזמר משה כץ במנגינה חדשה לגמרי למילים הידועות "כן כן תהיה לנו". המנגינה הסוחפת משלבת בין סגנון מוכר וקלאסי לבין חדשנות מוזיקלית שתתאים לכל אוזן ותחדור למסיבות הפורים. מביני דבר מכנים אותה כבר "ליהודים החדש".
הורדה דרך f2h

יוסי ברגר, חיים סימן טוב ותזמורתו - פורים טאנץ

לקראת חג הפורים נכנסו לאולפן הזמר יוסי ברגר ותזמורתו של חיים סימן טוב להקלטת מחרוזת שירי פורים רוקיסטית, בליווי מקהלה בניצוחו של שרוליק הרשטיק.
במחרוזת נמצאים השירים: ליהודים, רווח והצלה, חייב איניש, ויהי בימי אחשורוש, שושנת יעקב, חג פורים, לא פחות מאלף ו-את המן. בשילוב מעברים ועיבודים מקפיצים.
הורדה דרך f2h

שלמה כהן - עצרת המיליון

לקראת עצרת המיליון הוציא הזמר שלמה כהן את המנון העצרת שתפס תאוצה והושמע במקומות רבים.
הורדה דרך f2h

דוד שמחה - גילה רינה

הפרויקט המוזיקאלי הכי מסקרן בזמן האחרון שייך למשה לאופר, שמפיק אלבום בכורה לתגלית חדשה מצרפת, דוד שמחה. השניים עם צוות של טכנאים מסורים עמלו בחודשים האחרונים על הפקת האלבום שיוכתר ללא ספק כאלבום השנה.
העיבודים באלבום נכתבו כמובן ע"י משה לאופר עצמו. המקהלות של משה ואלי לאופר, את ההקלטות בישראל ליווה שמואל יונה, כשעל המיקסים אחראי אחד מגדולי הטכנאים בסאונד אלי לשינסקי מארה״ב.
קבלו את הסינגל - "גילה רינה" מתוך האלבום.
הורדה דרך f2h

שואבה בקול תורה - פתח להם

שמחת בית השואבה השנתית בישיבה הגדולה 'קול תורה' בירושלים, נהפכה לשם דבר בעולם הישיבות ובעולם המוזיקה החסידית גם יחד. האלבום הקודם עם הלהיט 'כי הרבית' אשר בוצע שם לראשונה ע"י ארהל'ה סמט ומאיר אדלר, נמכר בהיסטריה בכ-30,000 עותקים ברחבי העולם.
חידוש מיוחד: האלבום החדש מוגש בפורמט MP3 המכיל כ-4 שעות של מוזיקה חסידית הכוללים ניגוני הקפות ושמחת בית השואבה, מחרוזות רוק ודאנס חסידי, כלייזמר, הורה ושירים סוחפים חדשים לצד להיטים וותיקים. גולת הכותרת של האלבום: 'פתח להם' הינו שיר קצבי חדש בלחן של המוזיקאי המוכשר שייע גרוס.
הורדה דרך f2h